Adıyaman İl Milli Eğitim Müdürü Ali Tosun, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının tamamlanması vesilesiyle yayımladığı mesajda, eğitim camiasının ortaya koyduğu emek, sabır ve özverinin önemli başarılara vesile olduğunu belirtti.
Tosun, yıl boyunca öğrencilerin sadece akademik başarılarına değil, aynı zamanda milli ve manevi değerlere bağlı, düşünen, üreten ve sorumluluk sahibi bireyler olarak yetişmelerine önem verdiklerini ifade etti.
Mesajında, 6 Şubat depremlerinin ardından eğitim camiasının sergilediği dayanışma ve fedakarlığa dikkat çeken Tosun 'Asrın felaketinin ardından maarif ailemizin ortaya koyduğu dayanışma, fedakârlık ve kararlılık Adıyaman'ın yeniden ayağa kalkma sürecinin en güçlü dayanaklarından biri olmuştur.' dedi.
Öğrencilerin akademik sınavlardan bilimsel projelere, kültür-sanattan spora kadar birçok alanda elde ettiği başarıların geleceğe dair umutları artırdığını belirten Tosun, eğitimin iyileştirici ve birleştirici gücünün bir kez daha görüldüğünü kaydetti.
Öğretmenlerin yıl boyunca büyük bir özveriyle görev yaptığını vurgulayan Tosun, onların yalnızca bilgi aktaran değil, aynı zamanda değer kazandıran ve geleceğe yön veren rehberler olduğunu ifade ederek tüm öğretmenlere teşekkür etti.
Öğrencilere kitap ve araştırma tavsiyesi
Öğrencilere seslenen Tosun, yaz tatilinin dinlenmenin yanı sıra kişisel gelişim için de önemli bir fırsat olduğunu belirtti. Öğrencilere kitap okumayı sürdürmeleri, araştıran ve üreten bireyler olmaları, doğayla vakit geçirmeleri ve aileleriyle kaliteli zaman geçirmeleri tavsiyesinde bulundu.
Her öğrencinin Türkiye'nin geleceği açısından büyük önem taşıdığını ifade eden Tosun 'Her biriniz bu ülkenin umudu, milletimizin yarınları ve Türkiye Yüzyılı'nın güçlü mimarlarısınız.' ifadelerini kullandı.
Velilerin eğitim sürecindeki desteğine de teşekkür eden Tosun, okul-aile iş birliğinin öğrencilerin başarısında önemli rol oynadığını belirtti.
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda çalışmalarını sürdürdüklerini kaydeden Tosun, bilgiyi beceriye dönüştürebilen, milli ve manevi değerleri özümsemiş, erdemli ve üretken nesiller yetiştirme hedefiyle hareket ettiklerini vurguladı.
Mesajının sonunda eğitim-öğretim yılının başarıyla tamamlanmasında emeği geçen yönetici, öğretmen, okul personeli ve tüm eğitim paydaşlarına teşekkür eden Tosun, öğrencilere ve ailelerine sağlıklı, huzurlu ve verimli bir yaz tatili diledi. (İLKHA)