Reyhanlı ilçesinde özel halk otobüsünde engelli bir vatandaşın araca binmek istemesi sırasında engelli rampasının açılmadığına ilişkin görüntüler üzerine Hatay Büyükşehir Belediyesi inceleme başlattı.
Belediyenin sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, olayla ilgili gerekli işlemlerin ivedilikle başlatıldığı belirtildi.
Yapılan incelemeler sonucunda ilgili hat sahibine 3 ayrı maddeden cezai işlem uygulandığı bildirildi.
Kooperatif tarafından görevine son verilen sürücünün, yeniden toplu ulaşım hizmetlerinde görev almaması için UKOME sürecinin başlatıldığı kaydedildi. (İLKHA)