Güncel

Konya'da okullarda çalışacak personel alımı için başvurular başladı

Konya'da 14 ilçedeki resmi okullarda temizlik, bakım ve onarım işlerinde görevlendirilmek üzere 3 ay süreli İşgücü Uyum Programı kapsamında personel alınacak. Başvurular ALO 170 ve İŞKUR e-Şube üzerinden yapılabilecek.

Konya İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile imzalanan protokol kapsamında, 14 İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı resmi okullarda temizlik, bakım ve onarım çalışmalarında görevlendirilmek üzere 3 ay süreli İşgücü Uyum Programı (İUP) uygulanacak.

6 Temmuz'da başlayacak ve 30 Eylül'de sona erecek program kapsamında katılımcılara çalıştıkları her gün için net bin 375 TL ödeme yapılacak.

Başvurular ALO 170 ile İŞKUR e-Şube üzerinden alınacak. (İLKHA)

{ "vars": { "account": "G-3SZQ7JT08Q" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }