Güncel

Şanlıurfa'da belediye otobüsünde duman paniği: Yolcular tahliye edildi

Şanlıurfa'da şehir içi toplu taşıma hizmeti veren belediye otobüsünden seyir halindeyken duman yükselmesi paniğe neden oldu. Olayda yaralanan olmazken, otobüsteki yolcular tedbir amacıyla tahliye edildi. 

Olay, Akabe TOKİ yolu üzerinde Balıklıgöl Devlet Hastanesi civarında meydana geldi.

Edinilen bilgilere göre, Akabe TOKİ güzergâhında sefer yapan Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesine ait otobüs, seyir halindeyken henüz belirlenemeyen bir nedenle duman çıkarmaya başladı.

Durumu fark eden yolcular ve çevredeki vatandaşlar sürücüyü uyardı. Otobüsün durdurulmasının ardından araçta bulunan yolcular tahliye edildi.

Olası bir yangın riskine karşı vatandaşlar bölgeden uzaklaştırılırken, olay çevrede kısa süreli paniğe yol açtı.

Haber verilmesi üzerine bölgeye itfaiye ekipleri sevk edildi.

Olay yerine ulaşan ekipler, dumanın kaynağını belirlemek ve muhtemel bir yangının önüne geçmek amacıyla çalışma başlattı.

Otobüsten çıkan dumanın nedeni yapılacak teknik incelemenin ardından netlik kazanacak. (İLKHA)

{ "vars": { "account": "G-3SZQ7JT08Q" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }