Güncel

Uşak'ta 29 ton tarihi geçmiş çikolata ele geçirildi

Uşak'ta bir gıda deposuna düzenlenen denetimde, son kullanma tarihi geçmiş 29 ton çikolata ile 1 ton 600 kilogram bozuk konserve ürünü bulundu.

Valilikten yapılan açıklamaya göre, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ile İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından kent merkezindeki bir depoda ortak denetim gerçekleştirildi.

Denetimler sırasında yapılan incelemelerde, son tüketim tarihi geçmiş ve tüketilemez durumda olduğu belirlenen 29 ton çikolata ile 1 ton 600 kilogram konserve ürüne el konuldu.

Operasyon kapsamında gözaltına alınan Ö.Ö. (53) ve K.Ö. (47), emniyetteki işlemlerinin ardından serbest bırakıldı.

Şüpheliler hakkında, 'bozulmuş veya değiştirilmiş gıda ve ilaçların ticareti' suçlamasıyla adli işlem başlatıldığı bildirildi.

Yetkililer, ele geçirilen ürünlerin imha edileceğini açıkladı. (İLKHA)

{ "vars": { "account": "G-3SZQ7JT08Q" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }