Battalgazi Belediye Başkanı Bayram Taşkın, İnönü Üniversitesi Turgut Özal Tıp Merkezi Karaciğer Nakli Enstitüsü Müdürü Prof. Dr. Sezai Yılmaz ve ekibini ziyaret etti.
Ziyarette karaciğer nakli alanında yürütülen çalışmalar, sağlık hizmetlerine sunulan katkılar ve enstitünün ulusal ve uluslararası alanda elde ettiği başarılar üzerine değerlendirmelerde bulunuldu.
Karaciğer nakli alanında dünyanın sayılı merkezleri arasında gösterilen İnönü Üniversitesi Karaciğer Nakli Enstitüsü'nün son olarak Prof. Dr. Sezai Yılmaz ve ekibinin gerçekleştirdiği dünyanın ilk eş zamanlı sekizli çapraz karaciğer nakli operasyonuyla tıp literatürüne geçmesinden duyduğu memnuniyeti dile getiren Taşkın, söz konusu başarının Malatya'nın sağlık alanındaki marka değerine önemli katkı sunduğunu ifade etti.
Başkan Taşkın, insan hayatına umut olan çalışmaları dolayısıyla Prof. Dr. Sezai Yılmaz ve ekibini tebrik ederek çalışmalarında başarılar diledi.
Ziyarette konuşan Battalgazi Belediye Başkanı Bayram Taşkın, Karaciğer Nakli Enstitüsü'nün Malatya'nın en önemli değerlerinden biri olduğunu belirterek, 'Bugün hocamız Prof. Dr. Sezai Yılmaz ve kıymetli ekibiyle bir araya gelme fırsatı bulduk. Yıllardır yalnızca Malatya'ya değil, Türkiye'nin ve dünyanın farklı noktalarından gelen hastalara umut olan çalışmalar yürütüyorsunuz. Son olarak gerçekleştirilen dünyanın ilk eş zamanlı sekizli çapraz karaciğer nakli operasyonu da hepimizi gururlandırdı. Hani diyoruz ya; bir kişiyi kurtarmak bütün insanlığı kurtarmak gibidir. Sizler gerçekten çok kıymetli bir görevi yerine getiriyorsunuz. Malatya'nın gururusunuz, Türkiye'nin gururusunuz. Üniversitemizin, enstitümüzün ve değerli ekibinizin her zaman yanındayız.' dedi.
Prof. Dr. Sezai Yılmaz ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, elde edilen başarıların ekip çalışması ve kurumlar arası dayanışmanın bir sonucu olduğunu ifade etti.
Battalgazi Belediyesi'nin desteğini her zaman hissettiklerini belirten Yılmaz, 'Şimdiye kadar gerçekleştirdiğimiz görüşmelerde yakınlığınızı ve desteğinizi gördük. Bu bizim için çok kıymetli. Belediyemizin yanımızda olması bize güç veriyor. Kurumlarımız arasındaki uyum ve iş birliği, sağlık alanında daha büyük başarılara ulaşmamız açısından önemli bir motivasyon kaynağı oluyor.' ifadelerini kullandı. (İLKHA)