İZBAN'da (İzmir Banliyö Sistemi A.Ş.), 1 Temmuz itibarıyla yeni uygulama hayata geçirilecek.

Yaz aylarında enerji tasarrufu sağlanması ve vagon içindeki sıcaklığın korunması amacıyla tren kapıları yeniden yolcuların kontrolünde olacak.

Yeni uygulamayla birlikte yolcular, istasyonlarda kapıları buton sistemiyle açabilecek.

Dinç, Suudi topraklarında eşini kaybeden Hacı Karaca'yı ziyaret etti
Dinç, Suudi topraklarında eşini kaybeden Hacı Karaca'yı ziyaret etti
İçeriği Görüntüle

Uygulamanın, özellikle sıcak havalarda klima kullanım verimliliğinin artırılması ve enerji kaybının azaltılması amacıyla devreye alınacağı belirtildi. (İLKHA)

Kaynak: İLKHA