HÜDA PAR'ın bölgedeki teşkilatlanma çalışmaları kapsamında iki ilçede sandık kuruldu. Doğubayazıt ve Göle ilçe başkanlıklarında gerçekleştirilen oy verme işlemlerinin ardından, mevcut başkanlar görevlerine yeniden seçilerek güven tazeledi.
Doğubayazıt İlçe Başkanlığı binasında düzenlenen kongrede yeniden başkanlığa seçilen Hasan Türkmen, oylama sonrası bir teşekkür mesajı yayımladı. Göreve kendisini yeniden layık gören tüm dava arkadaşlarına şükranlarını sunan Türkmen, şu ifadeleri kullandı:
'Öncelikle çok değerli arkadaşlarıma ve partime, beni bu göreve layık gördükleri için canı gönülden teşekkür ediyorum. Bu görevde yer almak benim için büyük bir gururdur. Bu onurlu ve gururlu yolda sizler için elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağım.'
Mesajında ilçe halkının sorunlarına çözüm odaklı yaklaşacaklarının altını çizen Türkmen, sözlerini şöyle sürdürdü:
'Halkımızın sorunlarında, istek ve taleplerinde elimizden geldiğince yardımcı olmaya gayret göstereceğiz, birlikte çözüm yolları bulacağız. Çözümünü tek başımıza üretemediğimiz sorunları ise yine hep birlikte ilgili mercilere taşıyarak çözüme kavuşturulması için katkı sunacağız.'
Göle'de Deniz Koçuk dönemi devam ediyor
Günün bir diğer kongre heyecanı ise Ardahan'ın Göle ilçesinde yaşandı.
HÜDA PAR Göle İlçe Başkanlığı kongresinde yapılan seçimlerde, mevcut başkan Deniz Koçuk delegelerin büyük desteğini alarak yeniden ilçe başkanlığı görevine getirildi. Güven tazeleyen Koçuk, kongre sonrasında tebrikleri kabul ederek yeni dönemde de ilçe halkı için kararlılıkla çalışmaya devam edeceklerini belirtti.
Her iki kongre de partililerin yoğun katılımı, tebrik ve başarı temennileriyle olumlu bir atmosferde sona erdi. (İLKHA)


