İzmir'de eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte öğrenciler karne heyecanı yaşadı. Karne alan öğrenciler, okul dönemine dair düşüncelerini ve yaz tatili planlarını anlattı.

Rüzgar Levent Pehlivan
'Arkadaşlarımızla futbol oynadık, çok eğlendik'
Rüzgar Levent Pehlivan, okul döneminin eğlenceli geçtiğini belirterek 'Okulumuz neşeli, eğlenceli ve güzel geçti. Arkadaşlarımızla futbol oynadık, çok eğlendik. En sevdiğim ders görsel sanatlar. Karnem güzeldi ama belge alamadım. Yaz tatilinde havuza ve denize girmek istiyorum. Eğlenceli ve aksiyon olan şeyler yapmak istiyorum. Okulum da güzeldi, eğlenceli geçti' dedi.

Faik Çayvaz
'Yaz tatilinde sanayide çalışacağım'
Faik Çayvaz ise ortaokula yeni başladığını ifade ederek 'Ortaokula yeni başladım. Yeni arkadaşlar edindim, eğlenceliydi. En sevdiğim ders görsel sanatlar ve beden eğitimi. Karnem iyiydi, sınıfı geçtik şükür. Yaz tatilinde sanayide çalışacağım' diye konuştu.

Berzah Alyürekoğlu
'Aileme destek olmak istiyorum'
Berzah Alyürekoğlu da okul döneminin güzel geçtiğini söyleyerek 'Okulum güzel geçti. Arkadaşlarımla eğlendik, derslerimize çalıştık. 7. sınıfa gidiyorum, seneye 8'e geçeceğim. Planlı çalışmak istiyorum, test çözeceğim. Belge alamadım, ortalamam biraz düşüktü. Yaz tatilinde bir berberde çalışmak istiyorum. Bir meslek sahibi olmak istiyorum, aileme destek olmak istiyorum' ifadelerini kullandı.

Narin Hassepetçi
'Seneye hedefim takdir almak'
Narin Hassepetçi, bu yıl teşekkür belgesi aldığını belirterek 'Okulum güzel geçti. Bu sene takdir alamadım ama seneye çalışıp takdir almayı düşünüyorum. Okulum güzeldi, orta düzeyde geçti. Arkadaşlarımla eğlendim, hocalarımı çok seviyorum. Kitaplar okudum, derslerime iyi çalıştım. Bu sene olmadı, seneye inşallah. Yedinci sınıfı bitirdim, sekize geçtim. Yazın yeterince çalışmayı deneyeceğim. Belge olarak teşekkür aldım maalesef ama seneye hedefim takdir almak. Çok özleyeceğim çünkü sınıfımı çok seviyorum. Arkadaşlarımla gezeceğim.' dedi.

Aysima Güler
'Matematikten dolayı belge alamadım'
Aysima Güler ise arkadaşlarıyla güzel bir dönem geçirdiğini belirterek 'Okulum güzel geçti. Arkadaşlarımla birlikte eğlenceli bir dönem geçirdik. Güzel bir dönemdi benim için. Yedinci sınıfa gidiyorum, sekizinci sınıfa geçtim. Test kitapları almayı düşünüyorum. Yaz tatilinde biraz gezeceğiz, birazcık çalışacağız. Maalesef matematikten dolayı belge alamadım ama seneye inşallah hedefim takdir almak. Yaz tatilinde gezeceğim, arkadaşlarla birlikte oyun oynayacağım' şeklinde konuştu.

Çınar Yiğitçe
'İkinci dönemde de takdir aldım'
Çınar Yiğitçe de başarılı bir eğitim dönemi geçirdiğini anlatarak 'Okulum iyiydi. Çalıştık arkadaşlarımızla. Birinci dönem tanışma sürecindeydik, ikinci dönem daha çok kaynaştık. Çalıştık, oyun oynadık. Birinci dönem takdir almıştım, ikinci dönemde de takdir aldım. Beşinci sınıftan altıncı sınıfa geçiş diye test kitabı var, arkadaşlarımızla birlikte onları çözeceğiz. Arkadaşlarımla oynamayı, ailemle denize gitmeyi ve eğlenmeyi düşünüyorum' ifadelerini kullandı.

Batuhan Er
'LGS için daha çok çalışacağım'
Batuhan Er ise gelecek yıl gireceği sınav için şimdiden hazırlık yaptığını belirterek 'Bu sene başarı göstermeye çalıştım, katılmaya çalıştım. Mesela okulda gösteriler yapıldı, onların hepsine katıldım. Sunuculuk yaptım. İzleyenlere de matematiğe çok çalışmalarını tavsiye ediyorum. Matematik ortalaması 45 ile kaldım, genel not ortalamam 78'di. Sekizinci sınıf telaşı ve adrenalin var çünkü LGS gibi önemli bir sınav olacak. Çok önemli bir sınav. İyi çalışmak, düzenli çalışmak ve gayret göstermek gerekiyor. Bu sınav için daha gayretli çalışacağım' dedi.

Muhammed Furkan Gümüş
'Takdir belgesi aldım'
Muhammed Furkan Gümüş de eğitim döneminin verimli geçtiğini söyleyerek, 'Eğlendik. Öğle aralarında futbol oynadık. Gerektiği zaman öğle aralarında ders çalıştık. Beşinci sınıfa gidiyordum, altıncı sınıfa geçiyorum. Bu senede belge aldım, ortalamam güzel. Sınavlarımda düşük notum yok. Takdir belgesi aldım. Yazın dışarıda top oynayıp eğlenmeyi, biraz da ders çalışmayı düşünüyorum' diye konuştu.

Ömer Hajkesen
'Atatürk Sağlık Lisesi'ni tercih etmek istiyorum'
Ömer Hajkesen ise lise hedefinden bahsederek 'Okulum güzel geçti. Sınavlarıma çalıştım, sınavlarımı geçtim. Arkadaşlarımla oyun oynadık, yeni arkadaşlarla tanıştım. Senemiz güzel geçti, karnelerimizi aldık. Sekizinci sınıfa gidiyorum, dokuzuncu sınıfa geçeceğim. Atatürk Sağlık Lisesi var, orayı tercih etmeyi düşünüyorum çünkü bize yakın. Karnem iyiydi, ortalamam 86 ile takdir belgesi aldım. Yaz tatilinde gezmek istiyorum, yeni arkadaşlar edinmek istiyorum, oyunlar oynarım.' dedi. (İLKHA)


