Sağlık

Kütahya'da tavuklu pilavdan etkilenenlerin sayısı 98'e yükseldi

Kütahya'da bir ortaokulda dağıtılan tavuklu pilavın ardından 84'ü öğrenci olmak üzere toplam 98 kişi rahatsızlanarak hastanede tedavi altına alındı.

Olay, Şule Mete Tetik Ortaokulu'nda gerçekleştirilen etkinlik sonrasında meydana geldi. Etkinlik kapsamında öğrenci ve velilere tavuklu pilav ile ayran ikram edildi.

Etkinlikten bir süre sonra bazı öğrencilerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri görülmesi üzerine sağlık ekiplerine haber verildi. Rahatsızlanan öğrenciler ve veliler, ambulanslarla ve kendi imkanlarıyla Kütahya Şehir Hastanesi'ne başvurdu.

Yetkililerden edinilen bilgilere göre, hastaneye kaldırılan 98 kişiden 84'ünün öğrenci, 14'ünün ise veli olduğu öğrenildi. Tedavi altına alınanların sağlık durumlarının iyi olduğu belirtildi.

Olayın ardından ilgili kurumlar tarafından inceleme başlatılırken, rahatsızlığa neden olduğu değerlendirilen gıda ürünlerinden numune alındığı ve olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü bildirildi. Kesin nedenin yapılacak analizlerin ardından netlik kazanması bekleniyor. (İLKHA)

{ "vars": { "account": "G-3SZQ7JT08Q" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }