Muharrem ayının manevi iklimini yaşatmak, paylaşma ve kardeşlik duygularını güçlendirmek amacıyla düzenlenen programda, cuma namazı sonrası cami avlusunda cemaate aşure dağıtıldı.
Programa yoğun ilgi gösteren vatandaşlara, aşure ikram edildi.
Etkinlik kapsamında vatandaşlara Diyanet İşleri Başkanlığı yayınlarından çeşitli kitaplar da hediye edildi.
Programa katılan Adıyaman İl Müftüsü Dr. Mehmet Reşat Şavlı, vatandaşlara aşure ikram etti.
Muharrem ayının birlik, beraberlik, paylaşma ve kardeşlik duygularını pekiştiren önemli bir zaman dilimi olduğunu belirten Şavlı, bu tür programların toplumsal dayanışmanın güçlenmesine katkı sunduğunu ifade etti.
Programa katılan vatandaşlar ise etkinlikten duydukları memnuniyeti dile getirerek, organizasyonda emeği geçenlere teşekkür etti. (İLKHA)