İletişim Başkanlığı sosyal medya hesabından yapılan açıklamaya göre, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, görüşmede İran ile ABD arasında varılan mutabakatın memnuniyet verici olduğunu belirterek, Türkiye'nin sürecin barışla sonuçlanması için elinden gelen desteği sağlayacağını ifade etti.

Erdoğan, müzakereleri sabote etmek isteyenlere karşı dikkatli olunmasının önemine dikkat çekti.

Kahramanmaraş'ta narkotik operasyonunda 6 kişi tutuklandı
Kahramanmaraş'ta narkotik operasyonunda 6 kişi tutuklandı
İçeriği Görüntüle

Yeni dönemde bölgesel barışı güçlendirecek adımlar atmanın önemli ve gerekli olduğunu vurgulayan Erdoğan, Türkiye'nin bu yönde çalışmalarını sürdüreceğini kaydetti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan ayrıca Türkiye ile İran arasındaki ticari, mali ve enerji iş birliğini geliştirmeye yönelik adımların sürdürüleceğini ifade etti. (İLKHA)

Kaynak: İLKHA