İletişim Başkanlığı, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Moritanya Cumhurbaşkanı Muhammed Ould Ghazouani ile telefon görüşmesi gerçekleştirdiğini bildirdi.
İletişim Başkanlığı sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, görüşmede Türkiye ile Moritanya ikili ilişkileri ve bölgesel konuların ele alındığı belirtildi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın, iki ülke arasında ticaret, tarım, balıkçılık, güvenlik ve savunma sanayii başta olmak üzere birçok alanda somut adımlar atılarak ilişkilerin geliştirilmesi gerektiğini ifade ettiği kaydedildi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın ayrıca, Türkiye ile Moritanya'nın önümüzdeki süreçte uluslararası platformlardaki dayanışmasını artırmak için çalışmaların sürdürüleceğini belirttiği aktarıldı. (İLKHA)





