Eğitim-Bir-Sen, eğitim öğretim yılının tamamlanması dolayısıyla sosyal medya hesabından karne günü mesajı yayımladı.
Açıklamada, bir eğitim öğretim yılının emek, sabır ve fedakârlıkla tamamlandığı belirtilerek, karne alan tüm öğrenciler tebrik edildi.
Mesajda, öğrencilerin geleceğe hazırlanmasında büyük emek veren öğretmenler ile eğitim çalışanlarının özverili çalışmalarının takdiri hak ettiği vurgulandı.
Öğrencilerin sağlık, huzur ve mutluluk içerisinde bir tatil geçirmesi temennisinde bulunulan açıklamada 'Evlatlarımızı bilgiyle, değerle ve umutla geleceğe hazırlayan öğretmenlerimize ve onlara yardımcı olan tüm eğitim çalışanlarımıza teşekkür ediyoruz.' ifadelerine yer verildi.
Eğitim-Bir-Sen, yeni eğitim öğretim yılında öğretmenler ve öğrencilerle aynı inanç ve heyecanla yeniden okul ve sınıflarda buluşma temennisini paylaştı. (İLKHA)



