siyonist rejim sözde ordusu, bölgedeki ateşkese ve Lübnan'ın da dahil edildiği ABD-İran mutabakatına rağmen Lübnan'ın güneyindeki Nebatiye vilayetinde iki araca ateş açtı. Resmî kaynaklara göre Yukarı Nebatiye beldesinde gerçekleşen saldırıda can kaybı yaşanmadı.
Diplomatik çabalara ve ateşkes kararlarına rağmen sözde işgal ordusunun saldırıları sürerken, yapılan değerlendirmelerde 'İsrail askerlerinin tehdit oluşturan Hizbullah mensuplarını tespit ettiği ileri sürülerek hava kuvvetleri ve kara birliklerinin saldırı düzenlediği, saldırıların devam edeceği' ifadelerine yer verildi.
Dün aynı bölgede yol açma çalışmaları yapan sivillere ateş açılması sonucu iki Lübnanlı şehit olmuş, bir kişi yaralanmıştı. Pakistan aracılığıyla yürütülen müzakereler kapsamında sağlanan mutabakatın Lübnan dahil tüm cephelerde savaşın sonlandırılmasını öngörmesine rağmen işgal rejimi saldırılarını sürdürüyor.
Mart ayından bu yana düzenlenen saldırılarda binlerce Lübnanlının hayatını kaybettiği ve bir milyondan fazla insanın yerinden edildiği bildirildi. (İLKHA)




