İşgal ordusuna göre Hizbullah hareketi tarafından fırlatılan patlayıcı yüklü bir insansız hava aracı işgal altındaki Filistin'in kuzeyinde düştü ve birkaç siyonist işgalci yaralandı.

İran: UAEA, ABD tarafından baskı aracı olarak kullanılıyor
İran: UAEA, ABD tarafından baskı aracı olarak kullanılıyor
İçeriği Görüntüle

Açıklamada, işgalcilerin tedavi için hastaneye kaldırıldığı aktarıldı.

Siyonist ordu, aylardır sürdürdüğü ihlalleri görmezden gelerek Hizbullah'ın bu eylemini 'ateşkes anlaşmalarının ağır bir ihlali' olarak göstermeye çalıştı. (İLKHA)

Kaynak: İLKHA