Valilikten yapılan açıklamaya göre, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ile İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından kent merkezindeki bir depoda ortak denetim gerçekleştirildi.

Denetimler sırasında yapılan incelemelerde, son tüketim tarihi geçmiş ve tüketilemez durumda olduğu belirlenen 29 ton çikolata ile 1 ton 600 kilogram konserve ürüne el konuldu.

Operasyon kapsamında gözaltına alınan Ö.Ö. (53) ve K.Ö. (47), emniyetteki işlemlerinin ardından serbest bırakıldı.

Polis olduklarını söyleyerek yaşlı kadının altınlarını alan 3 kişi tutuklandı
Polis olduklarını söyleyerek yaşlı kadının altınlarını alan 3 kişi tutuklandı
İçeriği Görüntüle

Şüpheliler hakkında, 'bozulmuş veya değiştirilmiş gıda ve ilaçların ticareti' suçlamasıyla adli işlem başlatıldığı bildirildi.

Yetkililer, ele geçirilen ürünlerin imha edileceğini açıkladı. (İLKHA)

Kaynak: İLKHA