Gaziantep Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, vatandaşların bayram ziyaretlerini daha rahat gerçekleştirebilmesi amacıyla toplu taşıma araçlarının 26-30 Mayıs tarihleri arasında ücretsiz olacağı belirtildi.

Kastamonu'da narkotik operasyonlarında 3 şüpheli tutuklandı
Kastamonu'da narkotik operasyonlarında 3 şüpheli tutuklandı
İçeriği Görüntüle

Açıklamaya göre, Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı turuncu otobüsler, tramvaylar ve GAZİRAY ücretsiz hizmet verecek.

Vatandaşların, uygulama süresince Gaziantep Kartlarını kullanarak toplu taşımadan ücretsiz yararlanabileceği ifade edildi.

Açıklamada ayrıca, bayram boyunca ulaşımda aksama yaşanmaması için gerekli planlama ve koordinasyon çalışmalarının tamamlandığı kaydedildi. (İLKHA)

Kaynak: İLKHA